اگر قرار است لبنان و تنگه هرمز را به حال خود رها کنیم
اگر قرار است لبنان و تنگه هرمز را به حال خود رها کنیم
اگر قرار است غرامت ندهند،
اگر قرار است به جای حقمان، از پول خودمان گندمهایشان را بخریم
اگر قرار است دوباره پای جاسوسهای آژانس به این مملکت باز شود.
این توافق نامه را آتشی باید!
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
اگر قرار است غرامت ندهند،
اگر قرار است به جای حقمان، از پول خودمان گندمهایشان را بخریم
اگر قرار است دوباره پای جاسوسهای آژانس به این مملکت باز شود.
این توافق نامه را آتشی باید!
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
- ۱۶۱
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط