{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تراپیسته می‌گفت «می‌دونستی یکی از بزرگترین نشونه های اسیب

تراپیسته می‌گفت «می‌دونستی یکی از بزرگترین نشونه های اسیب کودکی اینه که وقتی یکی اذیتت می‌کنه و ازش شدید ازار می‌بینی، به جای اینکه ولش کنی و بری سعی می‌کنی راضیش کنی که باهات خوب رفتار کنه؟»و من مثل سگ گریه کردم..
دیدگاه ها (۱)

واکنشم در مقابل کله کچل اعضا بخصوص موچی

با چشماش لاس میزنه به فکر ماهم نیست گلبم

خدای خیلی خوب مچ شده باهاش😁

حق ببینم احساس میکنم حق خونتون افتاده 🤌🏽

وقتی پدرته و مافیاست(درخواستی) ـــــــــــــــــــــــــــــ...

✦͙͙͙*̩̩̥͙✿🌹❥𓂃🍃✦͙͙͙*̩̩̥͙🌺 این متن قشنگه بخونید ...♥️ وقتی یکی...

کاراکترا به عنوان شوهرت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط