{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آنقدر اذیتم نکنین🥺من کسیو ندارم🖤هوامو داشته باشع💔

آنقدر اذیتم نکنین🥺من کسیو ندارم🖤هوامو داشته باشع💔
دیدگاه ها (۵)

آخه پسرا چرا اینجوری هستین؟😂 یکی بیاد واس من توضیح بده😂😂

انقدر غمگین گذاشتم گفتم یکمم شاد بزارم و شاد باشم البته به ظ...

کبیره بخدا🖤🥀

حَرفِ دِلَم یکَم بُزرگ تَر از دَرک مَغزتہ...😔🖐️

تاحالا کسیو نداشتم که هوامو داشته باشه💔لایک کامنت یادت نره ب...

کسیو ندارم که درکم کنه .،.....

من که کسیو ندارم💔🚯

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط