{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا من باید گریه کنممممم💔

چرا من باید گریه کنممممم💔
دیدگاه ها (۱)

یهویی میریم تو فاز فردا🗿

یوجینننننن

این بیشعور جانم🗿💖

خیلییییز دلم میخواد یوجین رو مهکم بغل کنم ولی نمیشه 😭😭💔

《لامصبببب تگش کنممممم باید اب شم》

یچی بده دود کنممممم🚭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط