{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یهویی میریم تو فاز فردا🗿

یهویی میریم تو فاز فردا🗿
دیدگاه ها (۳)

یوجینننننن

عررررر چرا باید میمردن😭💔

چرا من باید گریه کنممممم💔

این بیشعور جانم🗿💖

فردا میریم فعالیت

مرسی از ویس که نمیزاره من رمانمو بزارم فردا چک میکنم ببینم م...

بچه ها رفتم تو فاز افسردگی 🤡💔پایه هستین پیجم ببریم تو فاز اف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط