{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قشنگ‌تر از این جمله هم داریم:؟!

قشنگ‌تر از این جمله هم داریم:؟!
"اومدم که فقط تو رو ببینم"🙂
دیدگاه ها (۰)

هیچوقت. هیچکس. درکم نکرد(؛

و این گونه بود💔🙂

گیر کردیم بین ساعتی که نمیگذره:)

𝙼𝚘𝚘𝚍🥀

چند تا جغد داریم ببینم تو کامنت ها بگین

ارمی ها لایک کنن ببینم چند تا ارمی تو پیج داریم

بچه ها از اونجایی که الزایمر دارم اومدم ببینم که تا پارت چند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط