{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گیر کردیم بین ساعتی که نمیگذره:)

گیر کردیم بین ساعتی که نمیگذره:)
دیدگاه ها (۰)

قشنگ‌تر از این جمله هم داریم:؟!"اومدم که فقط تو رو ببینم"🙂

هیچوقت. هیچکس. درکم نکرد(؛

𝙼𝚘𝚘𝚍🥀

نتونستن همیشه بد نیست مثلا نتونین همو تنها بزارید‌‌ نتونین ع...

تو ایستگاه 57 گیر کردیم

عجب گیرییی کردیم بین 😫

💢 جایی گیر شدید پیدا کردیم چه ذکری بگیم ؟🎙 حجت_الاسلام_عالی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط