{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم اون که داره پارازیت میندازه کیه!!

مگه بنده خدا داره دروغ میگه ازادی بیان و نظر و عقیده مگه نمیگین داریم!!
یهو دیدن حرف حق و هوا هم پس شد
یا حتما میخوان بگن مگه ما انقلاب کردیم که مرغ و میوه و رفاه و برق داشته باشیم👌👌🤌🤌🙋🙋
دیدگاه ها (۲۱)

بنظر من بلوکه باشن.جاشون امن تره!!

🤌🤌🤌🤌👌👌👌👌👌اسم فیلم: آیه های زمینی

آقای فغانی هم جز افتخارات سرمایه های ایران جان هستن

بنظر من اونو از دست داده...ولی خودشو پبدا کرده!

وقتی مافیاست و اجباری باهاش ازدواج کردیم و اون دوسمون داره م...

زندگی دوباره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط