{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنده شده 24یه تبریک به دخترتون نمیرسه🥹🫵❤🤗

بنده شده 24یه تبریک به دخترتون نمیرسه🥹🫵❤🤗
دیدگاه ها (۱۹)

ولی تو خودتو دست هرکسی نسپار قلبوم💔

دبی حاجی چقدر بد شد شما چی میگین؟

تبریک نمیگین ❤🤗🤗🤗

★حمایت یادتون نره ★

اینکه حالا تبریک میگن به بندهچه تبریکی؟!

اینکه حالا تبریک میگن به بندهچه تبریکی؟!

یه لایک به ما نمیرسه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط