{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ هیچی کارتونای قدیمی نمیشه... 🥲

دیدگاه ها (۳۲)

✲ جوری که از آدمای نزدیک زندگیم ضربه خوردم... 🙂✌

✲ کاش هیچ وقت این کلیپ رو نمی دیدم...

✲ اگه چیزی رو تغییر ندیم یعنی دوباره انتخابش کردیم...

✲ به نظرم این آهنگ برایه شیطان کش نوشته شده... { 👹✌ }

غریب آشنا .......؟خدایی هیچی آهنگ قدیمی نمیشه من عاشق این آ...

نــــــــوستالژی کارتونای دهه شصتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط