{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ کاش هیچ وقت این کلیپ رو نمی دیدم...

دیدگاه ها (۱)

✲ همه ی زخم ها دیده نمی شوند... 💔

✲ زندگی همینه...

✲ جوری که از آدمای نزدیک زندگیم ضربه خوردم... 🙂✌

✲ هیچی کارتونای قدیمی نمیشه... 🥲

کاش هیچ وقت بزرگ نمی شدم💔🥺😥

۵ بار این انیمیشن رو دیدم سیر نمی شم😂

کاش هیچ کدومشون تجربه نمی کردن این همه درد رو 🖤😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط