{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قهر تو تلخیه زندونو به یادم میاره 🥀💤

قهر تو تلخیه زندونو به یادم میاره 🥀💤
دیدگاه ها (۰)

هرجاکه‌‌پا‌میذارم‌تورو‌اونجا‌میبینم‌؛

شاید من اون نامه‌ای هستم که هرگز جواب نمیگیره

نمیدونم تو دمبل های باشگاه مسکن ریختن هم شروع میکنم تموم درد...

رنگ چشمای تو بارون رو به یادم میاره وقتی نیستی زندگی فرقی با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط