{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگفتم نباشم. میگفتی نمیشه......

دیدگاه ها (۰)

مثل اشک افتادی از چشمم :(

;)

بپرس...

اون واسه تو نیست.... واسه همست...

یه روزی میگفتم ادم باید بین دو موردی که خودت عاشق یکی باشی ...

دیگه داعما باید بجای دردت عصبانیت رو پنهان کنی ولی نمیشه با ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط