فقط بلد بودید دله منو بشکنید و بعد بگید ببخشید این ببخشید
فقط بلد بودید دله منو بشکنید و بعد بگید ببخشید این ببخشید زخم دله منو خوب نمی کنه ایکاش بلد بودید دل کسی که برای شما می تپه رو نشکنید 😭😭😭😭به قرآن من هم دل دارم به من رحم نمیکنید به قلبم رحم کنید 😭😭😭😭😭😭 نمیدونم چرا هربار که قلبم رو خورد میکردید و بعد ببخشید میگید قلبم دوباره میگه این بار فرق داره ولی فرق نداشت 😭😭😭😭😭کسایی که این بلا رو سرم آوردن خودشون میدونن با کی هستم ولی من آنقدر شعور دارم که هیچ اسمی یا فامیلی بگم تا آبروی طرف نره ولی این رسمش نبود 😭😭😭😭😭😭😭😭
- ۶۳۲
- ۰۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط