{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دارم راست میگم 😭😭😢😢

دارم راست میگم 😭😭😢😢
دیدگاه ها (۳)

داشتی با کی چت میکردی ؟اگه دختر بوده باشه پارت میکنم 🤣🔥🔥🔥

فقط بلد بودید دله منو بشکنید و بعد بگید ببخشید این ببخشید زخ...

دوست پسرم 🤣😅

😌راست میگم

راست میگم خب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط