منم براش ناراحتم واقعا
منم براش ناراحتم واقعا
خیلی هم ناراحتم و امیدوارم خدا رحمتش کنه
ولی اینکه سکته کردنش رو بدون دلیل میندازید گردن گشت ارشاد خیلی احمقانه است:///
# نگذاریم دشمن از غم هایمان به نفع خودش سوءاستفاده کند
#مهسا_امینی
خیلی هم ناراحتم و امیدوارم خدا رحمتش کنه
ولی اینکه سکته کردنش رو بدون دلیل میندازید گردن گشت ارشاد خیلی احمقانه است:///
# نگذاریم دشمن از غم هایمان به نفع خودش سوءاستفاده کند
#مهسا_امینی
- ۲۰.۹k
- ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۲۸۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط