{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم براش ناراحتم واقعا

منم براش ناراحتم واقعا
خیلی هم ناراحتم و امیدوارم خدا رحمتش کنه
ولی اینکه سکته کردنش رو بدون دلیل میندازید گردن گشت ارشاد خیلی احمقانه است:///
# نگذاریم دشمن از غم هایمان به نفع خودش سوءاستفاده کند
#مهسا_امینی
دیدگاه ها (۲۸۰)

دیشب در هیاهوی رسانه ای برای مرحوم مهسا امینی یکی از کارکنان...

به همین سادگی..!

اگه مُردم چی؟؟

بزودی در سراسر کشور"/ تسلیت تسلیت🏴🚶📚🕯

فصل ۲ ( p 19)

Bluelock scenario p.t 2

#pain #P³⁴«ویو راوی » تهیونگ با انتظار به چشمایی که ظاهرا ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط