{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی یه دوست پایه داشتم باهاش چالش میرفتم🥲

کاشکی یه دوست پایه داشتم باهاش چالش میرفتم🥲
دیدگاه ها (۹)

😔🥲💔

😔🖤

اوخییی

😔🖤

واقعا کاشکی قدیمی بودم کنسرت اونا رو میرفتم

خب اهنگ شو من خیلی دوست داشتم و باهاش یه ادیت کردم ادیت هم م...

کاشکی همشو داشتم 🥺🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط