{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوخییی

از صبح با حس ناراحتی و سنگینی روی قلبم بیدار شدم نمیدونم چرا روزم رو اینجوری شروع کردم
دیدگاه ها (۹)

کاشکی یه دوست پایه داشتم باهاش چالش میرفتم🥲

😔🥲💔

😔🖤

پارت سه بلاخره------------------------------دیدم که همین که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط