{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان سازش خیانت است .

الان سازش خیانت است .
دیدگاه ها (۰)

ما مردم ایران ، این حرومزاده ها رو فراموش نمی کنیم .

سازش نمیپذیریم

احساس میکنم الان دارم به ارن خیانت میکنم با این پست

اگه خیانت بخشیدنی بود الان شیطان کنار خدا نشسته بود😏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط