{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

mahmud.1358 75012152

دیدگاه ها (۰)

ما مردم ایران ، این حرومزاده ها رو فراموش نمی کنیم .

بعضی وقت ها مؤدب بودن خیلی سخت است .

الان سازش خیانت است .

آیدل هایی که هم سن هستنلایک و باز نشر کنید بره اکسپلور 𐙚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط