این چالشو تو ویس گون ندیدم پس توضیح میدم مثلا چالش اینطور
این چالشو تو ویس گون ندیدم پس توضیح میدم مثلا چالش اینطوریه که ساعت۶:۰۰ رو نشون میده که مرگ شخصیت اتفاق میافته و بعد لحظه های خوشش رو نشون میده یه نوع چالش غمگینه 🌚🎀 خب همین دیگه راستی وقتی ۲۰۰ نفری شدیم عکس فیگور اکشن هام رو میزارم 🎀🌚 شایدددد اگه نذاشتم ناراحت نشین و شایدمممم (شاید) یه گروه توی ایتا ( چون ممکنه بعضاً برنامه های دیگه رو نداشته باشند) میزنیم بعدا توضیح میدم چطور حلا هر وقت ۲۰۰ نفری شدیم 🗣️
- ۲۳۱
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط