{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ورژن بقیه هم بسازم؟

ورژن بقیه هم بسازم؟
دیدگاه ها (۵)

بچه ها من خیلی‌ دوست دارم برام کامنت بزاریم و نظرتون رو بگید...

فعلا به سختی این رو پست کردم

احتمال داره اینو بسازم ورژن اصلی در گاچا و ورژن انسانی به سب...

می خواییی ورژن کام تا لام هم بسازم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط