{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من شعر نوشتم که دلش ....

دیدگاه ها (۰)

به بقیه ریدم ازم کینه دارن ....

من حوصله این مسخره بازیارو ندارم....

در جامعه ای که ارزش زن......

راستتتتتتتت

هی نوشتم دل من بی تو و پاکش کردمقلمم حرف مرا شعر ازین بابت ک...

استاد شهریار روحت شاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط