{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگ می‌تونستی اسمتو خودت انتخاب کنی چه اسمی رو میزاشتی؟

اگ می‌تونستی اسمتو خودت انتخاب کنی چه اسمی رو میزاشتی؟
دیدگاه ها (۳۴)

اگ ب سوالا جواب ندید فعالیت نمیکنم 🥺

طرف مرض داره ها😐🔪

کسی نیس باهاش حرف بزنم ؟کلافه شدمممم...🗿😑

بی ربط ترین و بی محتوا ترین چیزی ک میتونی بنویس !؟

سوال پستمون 🍦اگه خودت میتونستی اسمت رو انتخاب کنی اسمت رو چی...

اسمتو تو کامنتا بنویس یکی از زبانا رو انتخاب کن اسمتو ب اون ...

نبخش خودت رو .......لایک ممی کنی می رو؟؟؟❤❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط