{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی نیس باهاش حرف بزنم ؟

کسی نیس باهاش حرف بزنم ؟


کلافه شدمممم...🗿😑
دیدگاه ها (۹)

اگ می‌تونستی اسمتو خودت انتخاب کنی چه اسمی رو میزاشتی؟

اگ ب سوالا جواب ندید فعالیت نمیکنم 🥺

بی ربط ترین و بی محتوا ترین چیزی ک میتونی بنویس !؟

پیجتو تبلیغ کن !✨🦋🤍

کسی نبود که باهاش حرف بزنم 😭🥺❤️‍🩹

تنها دلیلی که پسر خالم خاست باهاش حرف بزنم 💔💔

من درحال حرف زدن با چت جی پی تی چون کسیو ندارم که باهاش حرف ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط