{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هیچکس نمیگام، من کلا همه جارو نگاییدم😐🤣🤣🤣

من هیچکس نمیگام، من کلا همه جارو نگاییدم😐🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۲)

قرار بدید دیگه

شعور نداری، بیشعوری🤷🤣 والا😂🤷

اون لعنتی خیلی خوبه:)

نه آخه ببین من هیچکسو نگاییدم نه تتتوووو گوشششش بدههه من کلا...

نگاییدم🖕😎😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط