{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شعور نداری، بیشعوری🤷🤣 والا😂🤷

شعور نداری، بیشعوری🤷🤣 والا😂🤷
دیدگاه ها (۱۸)

اصکی برو وگرنه آرمی نیستی

تموم کنید این کثافت بازیارو توروخدا🥺خودتونو بزارید جاشون:(

قرار بدید دیگه

من هیچکس نمیگام، من کلا همه جارو نگاییدم😐🤣🤣🤣

کتاب بیشعوری📚

هر چند ما مدیرمونم میزنه ما رو به چوخ خر میده..... والا. اصل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط