{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به یک دلیلی پست و استوری نمیزارم.

به یک دلیلی پست و استوری نمیزارم.
دیدگاه ها (۰)

حق

متاسفم که دیگه نمیخوام فعالیت کنم به یک دلیلی

پست و استوری دیگه نمیزارم!!!!!!

BTS

پست ها و استوری های جدید پریا فردا به احترام عاشورا پست نمیز...

من بعد چند روز اومدم و دیدم که دوباره فالورا شدن ۱۹۹ چرااااا...

حمایتا کم شده پست نمیزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط