{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق

حق
دیدگاه ها (۰)

متاسفم که دیگه نمیخوام فعالیت کنم به یک دلیلی

به یک دلیلی پست و استوری نمیزارم.

پست و استوری دیگه نمیزارم!!!!!!

نامجین و وهمین لایو بودن

ویژه میکنی یا نت و شارژ میزنی بگو

الگو های زندگیم😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط