دو تا تبعه افغان که توی رباط کریم کافه داشتن و موقع فروخت
دو تا تبعه افغان که توی رباط کریم کافه داشتن و موقع فروختن قهوه به دوتا پلیس شروع میکنن به مسخره کردنشون و میگن عجب **** داره؛ دیروز هم کافهشون تعطیل شد و هم از کشور اخراج👌
- ۱.۴k
- ۰۲ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط