{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حتی چت جی پی تی هم اینو قبول داره:))

صدا کم😂😂
دیدگاه ها (۱)

من خیلی باحوشم دوصتان مخثوصا تو درص فارسی!!!!

اگه این حق نیست پس چیه?

همون لحظه من: گمشووووووو کصافتتتتتتت

فکککککک نکنممممممم اینو بخوای!

حتی چت جی پی تی هم فهمید..

چت جی پی تی بی فانوس خودش قبول کرد🤣

اینو داده بودم چت جی پی تیبه نظرم بد شده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط