{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همون لحظه من: گمشووووووو کصافتتتتتتت

واقعاً بده😂
دیدگاه ها (۳)

حتی چت جی پی تی هم اینو قبول داره:))

من خیلی باحوشم دوصتان مخثوصا تو درص فارسی!!!!

فکککککک نکنممممممم اینو بخوای!

از هیچی نترس:/

خب میتونی خیلی راحت بگی : گمشووووووو😒 🌿 ☆ ...¤ 《@lisa 》 ¤......

معلم::خوب این سوال رو تو جواب بدهاسترس گرفتم همه چی یادم رفت...

من همون لحظه::

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط