{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خیلی تنهام:)☺💜

من خیلی تنهام:)☺💜
دیدگاه ها (۰)

:(

کاش آدما هیچ وقت عاشق نمیشدن اگه هم بشن کاش چیزی به نام جدای...

فراموش کردنت سخت ترین کار دنیاست💔#سارن 💛

خیلی هم تنهام❤️‍🩹

هعی...واقعا خیلی تنهام:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط