{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش آدما هیچ وقت عاشق نمیشدن

کاش آدما هیچ وقت عاشق نمیشدن
اگه هم بشن کاش چیزی به نام جدایی وجود نداشت❤
دیدگاه ها (۰)

من خیلی تنهام:)☺💜

فراموش کردنت سخت ترین کار دنیاست💔#سارن 💛

ما کلا همیشه خوشحال هم باشیم بازم یه غمی توی دلمون هست☺❤

کاش هیچوقت سال 2018 وجود نداشت

اگه عاشق شدن به معنیِ مرگه، من خیلی وقت پیش تو آغوشت مُردم. ...

این تایپ ها اگه عاشق بشنلایک یادت نره ❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط