{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداحافظ KDBدلم برات تنگ میشه

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈 🪄💔
𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈✅🤝
دیدگاه ها (۱۱)

اشکال نداره تو اولین کسی نیستی که دلمو میشکونی

خداحافظ کاپیتان

چرا حالم خوب نمیشه آخه

۲۴روز رئال نداریم

خداحافظ کاپیتان ممنونیم ازت...🤍🫡𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠...

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝🏾

𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘✅🤝🏾

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط