{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صبور باش تقدیر خدا بیشتر از درک ماس منم کنار قلبتم

💚😔💔
دیدگاه ها (۰)

خدا به دلت صبر بدد شرسک غمتم

مهربونم دلت بیغم

شریک غمتم تو تنها نیستی

یاد من باش....

خدایا کنار ما باش، چون تو تنها کسیهستی که احساس ما رو درک می...

خدایا کنار ما باش، چون تو تنها کسیهستی که احساس ما رو درک می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط