{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم دلش میخواست با تو گمشه تو شهر.🤍

آدم دلش میخواست با تو گمشه تو شهر.🤍
دیدگاه ها (۳)

فالوح کن بک میدح(:

اصکی نرو خدمم

-میدوُنی دِلبَر...🍃🙊حآضِرَم دُنیآموُ بِدُم تآ چِشآتوُ بِه مَ...

🍃🥂 من بدونح طُ زندگۍ کردنُ بلد نیصم•💛🌱*‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

یه INTJ گمشه بیاد_

ممچو

مگه میشه ادم بیاد پیشت حال دلش بد باشه🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط