{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسه بردن دشمن دست نمیزنیم!

دیدگاه ها (۱۹)

کجا باید برم یک دنیا خاطره ات تورو یادم نیاره

هر اصابت موشک ایرانی یک لگد به پرچم اسرائیل!

این بچه ها همه ی تن منن!

مگه سلبریتی ها هم از ایران دفاع میکنند

تهونگ بخدا مال خودته ما دست نمیزنیم

جوری که واسه خودم دشمن دارم؟؟؟؟؟ عامممم...... ༒

نه بابا اصلا ما حرفی نمیزنیم👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط