{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو هر جهنمی تو برام فرشته ای

تو هر جهنمی تو برام فرشته ای
دیدگاه ها (۰)

نبودنت غم افزاست

ارامشم باش من به اندازه کافی زخم خوردم!

درونم جنگه،بین منی ک خیلی اهمیت میده و منی ک سعی میکنه اهمیت...

حقیقت تلخه ، اما باعث میشه از خواب بیدار شی ..!

سریال کره ای

چقدر تو فرشته ای آخه:)🥲

@tinaggtپس تو ی فرشته ای

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط