یه روزی تنها دلخوشیمون همین بازی بود! کی این بازی رو یادش
یه روزی تنها دلخوشیمون همین بازی بود! کی این بازی رو یادشه؟
دنیا وای نمیسه که بهش برسیم داره با سرعت برق و باد پیش میره ما هم باید با دنیا پیش بریم باید بجنگیم برای هدفامون اگه دست از جنگ برداریم عقب میمونیم و نمیتونیم برسیم 😐
بجنگ رفیق بجنگ!!
دنیا وای نمیسه که بهش برسیم داره با سرعت برق و باد پیش میره ما هم باید با دنیا پیش بریم باید بجنگیم برای هدفامون اگه دست از جنگ برداریم عقب میمونیم و نمیتونیم برسیم 😐
بجنگ رفیق بجنگ!!
- ۴.۱k
- ۱۳ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط