{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من رها بودم.... روی شونه ی باد... مست بوی بهار... سرخوش و آزاد...

لایک و فالو فراموش نشه 🥰
دیدگاه ها (۲)

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

حال دلتون همیشه خوب

آخه این چه توقعیه از دانشجوهای پزشکی دارین؟؟؟

تا حالا عرق خوردن گربه رو دیده بودید؟ 😊

لایک فالو فراموش نشه

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط