توی ویدیو مهدی طارمی اومد به سبک بوشهری شادی پس از گلشو ج
توی ویدیو مهدی طارمی اومد به سبک بوشهری شادی پس از گلشو جشن بگیره ولی خب سعید عزت الهی اومد و جلوشو گرفت و گفت که اینکارو نکن و محرم هست و اینچیزا...کل ک افساید شد ک هیچ و خب به عقاید هر دو نفر احترام میزارم ولی اگ شما اونجا بودید مثل مهدی شادی گل میکردید یا مثل سعید مهدی رو از انجام شادی گل بازمیداشتید؟!
- ۱.۲k
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط