{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسودی خیلی بده فکر نکنین خفنه خیلی بده آدم هم خودش عذاب م

حسودی خیلی بده فکر نکنین خفنه خیلی بده آدم هم خودش عذاب میکشه هم کسی که دوسش داره(خودم خیلی حسودم سرکسی که دوسش دارم)
دیدگاه ها (۶)

شما میتونی یه مگس رو مجبور کنی رو گل بشینه؟ نه!پس از این که ...

امسال تنها دردی که نکشیدم درد زایمان بود.

عزیزم من روانی نیستم فقط لحنم باحرفام یکی نیست همین😍

عزیزان لطفا این عکسمو فیک نکنین خیلی دوسش دارم🥹🤣

گل نرگس

بلی... این کار خودمه... خودم خیلی دوسش دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط