{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط محض کری خوندنه وگرنه حرص خوردم از اشتباهات

فقط محض کری خوندنه وگرنه حرص خوردم از اشتباهات
دیدگاه ها (۲)

نائب قهرمانی تون مبارک باشه

حضرت زینب سلام الله علیها،زن تاریخ است...💚این جوهر زنانه موم...

ک.وزیری:یلــــدای آدمها،همیشه اول دی نیســـــت...!هرکس شبی ب...

به وقت حاج قاسم😢

خیلی عکس قشنگیه ولی خیلی برای کیفیتش حرص خوردم😞

چقدر سر این سکانس حرص خوردم و استرس کشیدم اهه😒💐شیطان من 💐

بلاخره اولین ادیتی که از این سریال میزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط