{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من نمی‌فهمم چرا همه باید بمیرن کلی ذوق داشتم واسه فصل سوم

من نمی‌فهمم چرا همه باید بمیرن کلی ذوق داشتم واسه فصل سوم😭
دیدگاه ها (۴)

کیوت خر😃😭

وقتی داشتم این شاهكارو با مامانم میدیدم گفت چقدر شبیه جونگ‌ک...

احساساتم اگه آهنگ بود:

دلم میخواد خفشون کنم😃🎀✨

دلیل اینکه این همه واسه ۲۰۲۶ ذوق داشتم🥹❤️

این سربازهای امریکایی میخوان واسه اسرائیل بمیرن چرا

نمی فهمم چی میگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط