{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم میخواد خفشون کنم😃🎀✨

دلم میخواد خفشون کنم😃🎀✨
دیدگاه ها (۵)

احساساتم اگه آهنگ بود:

من نمی‌فهمم چرا همه باید بمیرن کلی ذوق داشتم واسه فصل سوم😭

خدایا این چرا انقدر گوگولیهههه😭🎀

سممممم آوردم براتونننن😭😂🤌🏻

خیلی دلم میخواد موهامو کوتاه کنم ولی دو دلم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط