{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ااینا از ایران جان و مملکت و درامد سالانه و اقتصاد

ما پولدار تر و غنی تر هستن
مکزیک چی داره...میزبان جام جهانی باشه ما نباشیم؟؟؟
ورزشگاهاشو دیدین!؟ ورزشگاه آزادی هم خدا پدر اون گذشته ها رو رحمت کنه مجموع ازادی ساختن تازه المپیک برگزار شد.ولی حالا اااااای تف.........🤌🤌
👌👌👌👌👌👌👌👌👌
دیدگاه ها (۱۰)

الان این بنده خدا زحمت نمیکشه حقش نیست!!

حرفت حق.......!! حرف حق جواب نداره!! بقول ما بمی ها عزتی مرد

👌👌👌👌👌👌👌😍😍

من خیلی وقته گفته بودم سیرک برتر...اینام به حرف من رسیدن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط