{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

👌👌👌👌👌👌👌😍😍

👌👌👌👌👌👌👌😍😍
دیدگاه ها (۵)

ااینا از ایران جان و مملکت و درامد سالانه و اقتصاد

الان این بنده خدا زحمت نمیکشه حقش نیست!!

من خیلی وقته گفته بودم سیرک برتر...اینام به حرف من رسیدن

ما درگیر و تو صف بانکیم که پولامون نمیدن یا تو صف نذری

روزتون عالی دوستان🌸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط