{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتم برو...

گفتم برو...
دیدگاه ها (۰)

میخوای خدا بیاد ...

از چشمات ...

کجا رفتی ای حس آرامشم...

فدای چشمات...

من گفتم برو اما قرار نبود حرف،حرف من باشه....:)سیسیم فالوشه؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط