{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کجا رفتی ای حس آرامشم...

کجا رفتی ای حس آرامشم...
دیدگاه ها (۰)

گفتم برو...

میخوای خدا بیاد ...

فدای چشمات...

سلام رفیق صدای منو داری...

من ارامشم را در آغوش او یافتم

ترسم ای بود بری که رفتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط